Monday, October 10, 2016

3 Gewilde Vrae Nuwe Forex Traders Vra

3 Gewilde Vrae Nuwe Forex Traders Vra Praat punte: Nuwe Forex-handelaars kan afgelei kry deur te fokus op die verkeerde dinge. Op soek na die waarde vir 'beste aanwyser, & rsquo; met resultate georiënteerde doelwitte en op soek na die waarde vir 'beste tyd raam & rsquo; is nie die pad om te gaan. In plaas daarvan, fokus op die ontwikkeling van 'n konsekwente handel proses, verstaan ​​sleutel strategie boustene, en die aanpassing van die strategie om jou persoonlike skedule te pas. As jy in die tyd 'n paar jaar terug kan gaan en praat met jou voor die self (om te weet wat jy nou weet) wat sou jy sê? Wil jy waarsku jouself van foute wat jy & rsquo; ve gemaak? Wil jy jouself vertel dinge wat jou toekomstige lewe makliker sal maak? As jy soos ek, het jy waarskynlik 'n lang lys van nuttige idees en stukke van die raad. Dit & rsquo; s te sleg daardie tyd masjiene Don & rsquo; t bestaan ​​& hellip; By tye, maar ek voel soos ek het die vermoë om 'n weergawe van my vorige self tydens my daaglikse webinars te praat. Die meeste van my aanlyn-aanbiedings is gerig op nuwe FX handelaars, óf onderrig hoe om die Trading Station platform gebruik of onderrig Eenvoudige handel strategieë. En ek kon sien myself vra dieselfde vrae wat gevra word van my uit die 100 & rsquo; s van nuwe handelaars Ek het die eer van die onderrig van elke week. Dit wasn & rsquo; t te lank gelede toe ek in presies dieselfde stoel as my studente en ek wens dat ek my voor self kon vertel die dinge wat ek nou weet. Maar aangesien dit isn & rsquo; moontlik t, het ek behae in die onderrig van nuwe handelaars wat ek wens ek het geweet as ek begin handel Forex. Dit & rsquo; s wat hierdie artikel is oor. Die 3 mees algemene vrae wat ek ontvang van nuwe Forex handelaars en die antwoorde wat jy die voorsprong kan gee Ek wens ek het. Vraag # 1 & ndash; Wat is die beste aanwyser? Die kort antwoord is & ldquo;. Nie een van hulle & rdquo; Daar is nie 'n enkele aanwyser wat beter is as enige ander of wat wins waarborg. Handelaars wat so 'n aanwyser soek is dikwels na verwys as handelaars op soek na die Heilige Graal. Daar is geen heilige graal, maar elke aanwyser dien 'n doel en kan winsgewend resultate oplewer wanneer dit korrek gebruik word. Dit kom alles neer op die begrip van wat elke aanwyser doen en dit toe te pas op die regte situasies. Een ding om ook op die uitkyk vir is aanwysers wat verskillend bereken, maar tree baie dieselfde. Ek hou van om te verwys na hulle as aanwyser families. Daar is baie verskillende tipes van Moving gemiddeldes, Ossillators, Krag aanwysers, tendenslyne filters, Volatiliteit Indicators, ens Dit is belangrik om tyd te neem om elk van die verskillende tipes aanwyser, hoe om dit te gebruik, en wanneer om dit te gebruik leer. Hier is 'n handvol van die gratis video tutoriale vir jou 'n voorsprong gee in die leer van 'n paar van die meer gewilde tegniese aanwysers: Vraag # 2 & ndash; Hoeveel Pips Moet ek probeer om per dag / week / maand? Dit is 'n vraag wat ek ontvang in byna elke handel webinar ek aanbied. & Ldquo; Is 50 pitte per week genoeg om FX voltydse & rdquo handel?; of & ldquo; 250 pitte-per-maand te hoog 'n doel as ek net begin & rdquo?; Hierdie vrae is gebrekkig. Nie dat dit sleg om doelwitte te stel vir jouself, maar resultate georiënteerde doelwitte sal jou handel prestasie onderdruk. Dit is hoekom. Forex markte is nie konsekwent nie. Jy kan nie beheer wat jou resultate sal wees (tydperk). Jy kan die beste handel strategie in die wêreld het en nog steeds geld verloor as die mark besluit om nie saam te werk. So met dit gesê, die opstel van resultate georiënteerde doelwitte is dooming jouself om te misluk. Jy kan nie beheer wat jou resultate sal wees. Nog 'n rede 'n & ldquo; X bedrag van pitte & rdquo; doel verhinder prestasie is dat jy voortdurend uit pas met die mark. Tydens marktoestande wanneer jou strategie goed doen, sal jy jou doel aantal pitte vinnig getref, en kan moontlik geld te verlaat op die tafel as jy ophou handel. Tydens marktoestande wanneer jou strategie doen swak. jy sal gedwing word om voort te gaan om handel te dryf in 'n poging om jou pad terug na winsgewende gebied klou, verdere uitbreiding van jou verliese sedert marktoestande reeds getoon ongunstige te wees. Dit laat jou meer gereeld die handel in slegte marktoestande en minder gereeld in 'n goeie marktoestande. Dit is nie ideaal nie. Wat jy nodig het om te fokus op dinge wat jy kan beheer. Jou doelwitte moet sentreer rondom konsekwent in na aanleiding van jou persoonlike handel reëls en nie onder die indruk van jou emosies. Jy wil in staat wees om terug te gaan en kyk na jou ambagte en stem saam met elke besluit wat jy gemaak (selfs al is die ambagte verloor geld). Onthou, jy kan rsquo dat &; t beheer of die handel winsgewend sal wees, maar jy kan seker maak dat jy die reëls van 'n strategie wat jy glo gee jou 'n voorsprong gevolg. 'N goeie manier om konsekwentheid in jou handel te verbeter, is die skep van 'n handel tydskrif. Leer Forex: Die gebruik van 'n Forex Trading Journal Vraag # 3 & ndash; Wat is die beste tyd raam? Die beste tyd is die een wat jy redelik kan handel in jou eie persoonlike skedule. Mense het sukses handel alle tydraamwerke van Daily kaarte al die pad af na kaarte Merk gevind. So dit kook eintlik neer op hoe lank jy elke dag om te kyk / handel die mark. Hier is 'n paar riglyne om 'n idee van wat jy moet kyk vir, afhangende van hoeveel tyd jy het om te pleeg om FX handel te kry. 0-30 minute per D ay Met so 'n beperking van tyd tot die markte te ontleed, moet jy fokus op die handel groter tydsbestek. Weeklikse en daaglikse kaarte moet jou fokus wees en jy moet kyk om handel te dryf langer termyn beweeg. Ambagte kan wees oop vir dae, weke, dalk selfs maande. 30-60 minute per dag Na 'n stewige uur om te werk met elke dag sal jou toelaat om te begin kyk na kleiner kaarte soos die 4 uur op die top van kyk na Koerante en Weeklies. Jy is op soek na beide medium - en langtermyn beweeg. Ambagte geplaasde gebaseer af van 'n 4-uur kaarte gewoonlik naby binne 1-2 weke tensy jy loop in 'n lang termyn tendens wat jy in hou. 1-4 uur per dag Op hierdie vlak van tyd verbintenis, dit & rsquo; s veilig om te sê jy is 'n deeltydse handelaar. Dit maak 'n baie deure. Jy kan maklik verhandel enige van die bogenoemde, asook Uurlikse, 30 minute, en 15-Minute kaarte genoem tydraamwerke. Jou handel kan lei in Long, Medium, of korttermyn-transaksies en jy kan begin plaas intra-dag ambagte (as dit & rsquo; s wat jy dink pas by jou persoonlikheid). 4+ uur per dag Handel voltydse beteken dat jy kan die volle spektrum van tydraamwerke handel. Jou keuse kom heeltemal neer op persoonlike voorkeur. Soos ek vroeër genoem, het handelaars sukses handel feitlik alle tydraamwerke gevind. So as jy vas op pluk 'n tyd raam, net saam met een wat jy van nature gevestig op of probeer meerdere Ontleding tydraamwerk. Leer Forex: Verskeie Tydraamwerk Ontleding veranderde perspektief Hopelik sal jy weg van hierdie artikel loop met 'n ander manier van kyk na die leer hoe om FX handel. Neem dit van iemand wat daar voor was. Daar is geen towerformule of Heilige Graal. Dit & rsquo; alles oor handel konsekwentheid, leer hoe spesifieke kartering gereedskap werk en te verstaan ​​wat die beste werk vir jou en jou persoonlikheid. Besyfering hierdie dinge nou uit sal jy voor die leerkurwe sit. Goeie handel! --- Geskryf deur Rob Pasche As 'n toegewyde FX Trader, sou jy graag die volgende? Vinniger toegang tot fundamentele vrystellings wat waarskynlik die markte Terugvoer oor markbewegings in reële tyd Real time Spekulatiewe sentiment-indeks Lesings beweeg Ons real-time DailyFX on Demand is 'n fooi-gebaseerde diens wat gee jou toegang tot ons professionele handel personeel van 06:00 & ndash; 14:00 ET Elke handelsdag so kan jy terugvoer kry op jou handel setups en idees. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.


No comments:

Post a Comment