Sunday, September 18, 2016

Board Game Reviews Deur Josh

Lord of the Rings: The Card Game (2011 Fantasie Flight) Review 'N spel wat ek gedink innoverende sou wees (en dus ek wou eintlik om te speel) was Lord of the Rings: The Kaartspel. In Lord of the Rings, kan spelers 'n pak kaarte en helde te bou, en dan speel hulle koöperatief om te probeer om een ​​van verskeie scenario's wat beskikbaar is (elk bestaande uit 'n ander kombinasie van vyande en gebeure wat die helde sal gesig) is verslaan. Elke draai die spelers sal hulpbronne vir elk van hul helde waarmee hulle dan bondgenoot kan speel en beslaglegging kaarte in te samel (of wag en speel gebeure wanneer hulle die mees doeltreffende sou wees of gebruik dit vir 'n spesiale vermoëns). Volgende, kan hulle 'n paar of al hul karakters te stuur om te gaan op 'n "soeke" (dit is die kern van die spel - as die spelers nooit iemand op die soeke stuur, sal hulle verloor). Na questing, kan spelers "reis" na 'n plek - wat in wese maak questing 'n bietjie makliker te maak. Volgende kom ontmoetings en bestry; op grond van hoeveel "bedreiging" elke speler het, sal die monsters verdeel word tussen die verskillende spelers - en dan diegene monsters aanval. Spelers kan kies wat om te gebruik as 'n verdediger (wat net dien as 'n skild), en dan uit wie is nog nie "uitgeput" (tik), hulle kan die monsters voor hulle aan te val. Ten slotte, die spelers doen opruim - untap, verhoog bedreiging, wys 'n nuwe eerste speler. Dit hou aan totdat óf die spelers is almal dood (deur met hul helde sterf of besig om te veel bedreiging), of totdat al die fases van die soeke voltooi. My eerste pro van die Lord of the Rings-kaart spel is dat dit 'n manier om die " 'n super-baasspelerig persoon wat 'n koöperatiewe spel ellendig" probleem gevind. Dikwels, in 'n groot koöperatiewe speletjies soos pandemie, 'n enkele baasspelerige speler sal in wese vertel almal wat om te doen (terwyl al die ander spelers dink van hom vertel waarheen om te gaan. En ek dink dit is nie 'n lekker plek) en probeer om die spel te speel asof dit 'n speler en hy is net om almal se beurt. Maar in die Lord of the Rings kaartspel, elke persoon hou 'n steeds veranderende hand van kaarte wat net hy weet. Dit beteken dat elke speler is gedwing om sy eie besluit oor wat die beste toneelstuk is op enige gegewe tyd te maak. Dit help regtig die koöperasie genre in die algemeen, en ek hoop dat toekomstige speletjies voortgaan om so iets te doen om die irriterende baasspelerig man probleem op te los. Die volgende pro vir die Lord of the Rings kaartspel is tweeledig. In die eerste plek kan jy jou eie dek te bou voor te speel; In die tweede plek is daar verskillende scenario's. Toe ek die eerste keer gehoor oor die spel, my onmiddellike gedagte was "nadat ek 'n pak wat wen te skep, hoekom sou ek ooit pla koop 'n nuwe uitbreidings of enigiets anders skep?" (Wat skynbaar baie kortsigtig van Fantasie Flight, die konings van die bordspel uitbreidings verkope.) Wel, dit is waar gaste kom in die spel. Dit is die eerste koöperatiewe spel wat ek weet van wat hierdie konsep van speel met verskillende oorwinning voorwaardes elke keer. (Al is dit nie eintlik toestande te wen - die oorwinning toestand is altyd klop die soeke;., Maar die soeke doen verandering) Aangesien daar verskillende quests, met verskillende vlakke van moeilikheidsgraad, kan 'n speler nodig het om sy dek te bou in 'n ander manier vir 'n soeke teenoor mekaar - en, natuurlik, sou 'n baie toegewyde speler probeer om 'n pak wat enige van die gaste kan verslaan skep. Maar so gou as hy dit doen, die volgende "avontuur pack" sal waarskynlik uit te kom, wat bestaan ​​uit 'n nuwe soeke na hom te verslaan. Dit sal hom laat weet as sy dek is regtig awesome (soos hy veronderstel), of as dit nog swakhede (en moet die avontuur pack nuwe kaarte wat hy kon toevoeg tot sy dek om dit aan te spreek het). Hierdie twee begrippe pas saam meesterlik, en ek was nogal aangenaam verras deur die uitkoms. Die volgende ding wat ek sal noem 'n "pro" (al is dit meer van iets wat ek dink is interessant) is hoe die karakters gebruik. Elke karakter kry uitgeput toe hy gebruik op 'n soeke, te verdedig, of om aan te val. En, as jy nie likwideer om karakters in elk van hierdie drie areas, jy sal waarskynlik verloor die spel. Dit veroorsaak 'n interessante balans te vind. Die spesifieke ding wat ek dink is interessant is dat die karakters wat jy gebruik om te verdedig kry uitgeput deur die verdediging en moenie die geleentheid om aan te val nie. Ek dink nie dat ek ooit 'n wedstryd waarin my karakters nie kan val alles vyand hulle is die aanval gespeel het - maar dit voeg 'n baie woes dinamiese om die spel, soos jy nooit voel asof jy genoeg karakters (wat is 'n goeie vir 'n koöperatiewe spel). As 'n neutrale punt van kennis voordat ons na die nadele - die Lord of the Rings kaartspel blyk volgens skaal in die moeilikheid met verskeie spelers. Ek het dit 'n paar keer gespeel met 4 spelers, en ek het dit solo gespeel. Met 4 spelers, ons eintlik 'n paar keer gewen, en gewoonlik ten minste vordering op die gaste (met behulp van die basiese, un gebou dekke) gemaak. Ek probeer die spel solo met 'n gebou dek (al is dit nie 'n "goed gebou dek"), en ek het heeltemal uitgewis elke keer (ek nodig het om te bou op die dek beter, glo). Ek het probeer om uit te vind wat maak dit soveel moeiliker, as die aantal monsters en so sien jy uit die ontmoeting dek nie volgens skaal gebaseer op die aantal spelers. Ek dink dat dit uiteindelik dat jy nie al die verskillende gebiede van krag kan dek sonder om ekstra spelers. (Byvoorbeeld, sommige helde genees goed, ander veg, ander soeke, ander te verdedig, ens Met minder as vier spelers, een van hierdie gebiede sal gemis word ten minste tot 'n mate.) My eerste con vir die Lord of the Rings-kaart spel is dat daar is baie van die klein dingetjies om te onthou. Sodra jy dit 'n paar keer te speel (veral met 'n ekstra mense te help hou), vloei die spel baie goed. Maar na ongeveer 5-7 speel, is ek nog in staat wees om die spel volgende speel sonder die instruksies vir my as 'n verwysing gids tot stap vir stap deur elke stadium. Selfs dinge wat basiese soos 'n vyand klink aanvallende u addisionele stappe - jy ander kaarte te speel van die ontmoeting pak bo-op die aanvallers voordat hulle aanval om te sien of hulle het 'n "skadu-effek." Dit maak die spel baie moeiliker om te leer, en ook moeiliker om te speel. Die volgende ding wat my vererg oor die Lord of the Rings-kaart spel is dat dit lyk ontwerp om jou te dwing om ekstra geld te betaal om die volle wedstryd te kry. Die basiese voorgereg stel is ontwerp vir 1-2 spelers, maar beweer dat hy op wees tot 4 spelers as twee voorgereg stelle gekombineer word. Die belangrikste twee redes dat 'n enkele voorgereg stel is net tot 2 speler is dat 1) is daar slegs 2 "bedreiging Keuzen" (wat jy kan regstel met 'n stukkie papier) en 2) daar is nie genoeg kaarte te laat jy tot 4 "toernooi reg" (50 card) dekke maak. Maar, as jy speel met afvalpapier en die basiese inleidende dekke, kan jy ondersteun 4 spelers uit 'n enkele voorgereg dek. Dit is regtig nie 'n spel kwessie glad nie, maar dit was net teleurstellend om die spel te koop om onmiddellik besef ek moes nog 'n kopie te koop daarvan as ek wou in staat wees om te speel met 'n groep. Algehele, Ek gee Lord of the Rings: The Kaartspel n 9.0 / 10. Ek geniet dit om te die spel, ek waardeer die nuwe elemente wat hulle aan die koöperasie genre gebring, en ek sien uit daarna om te sien wat die nuwe avontuur pakke bring. As jy nie heeltemal afgeskakel deur die bou van 'n dek of deur koöperatiewe speletjies, sou ek aanbeveel probeer dit uit. WWE Topps Slam Attax (rommel) Review Hello. My naam is Josh, en ek is 'n volwassene wat geniet kyk professionele stoei. As gevolg hiervan, ek koop stoei wedstryde wat ek ken sal verskriklik wees. Ten minste het ek 'n bordspel review site, sodat ek ten minste kan voorgee om 'n rede vir die aankoop van hierdie speletjies het. Onlangs het dit beteken ek gekoop WWE Topps Slam Attax (rommel). Weet wat dit beteken nie? Niks! En praat van niks beteken, my tweede nadeel is dat daar is 'n baie heeltemal waardeloos kaarte in hierdie wedstryd. Ek bedoel nie dat John Cena is sterker as 'n paar random man wat jy nie gehoor het van, en so taht man lyk waardeloos. Ek bedoel dat daar 'n baie kaarte wat absoluut geen spel element hoegenaamd nie. Soos die betaal-per-view-kaarte (Wrestlemania, geen uitweg, ens) en die wedstryd kaarte (Ambulans Match, staalhok Match, ens). Jy weet wat jy doen met dit? Jy stel dit af na die kant en voorgee dat dit die instelling van jou spel. Na die beste van my wete, dit is alles wat jy doen. Algehele, gee ek WWE Topps Slam Attax (rommel) 'n 2.0 / 10. Hierdie wedstryd is verskriklik. Jy moet regtig nie speel dit. Maar - as jy wil blink WWE kaarte in te samel, is dit dalk iets om te kyk na. AANGESIEN WWE Slam Attax is nie een van die beter games wat ek gespeel het, sou ek aanbeveel uitcheck donkerte. Dixit (wat is 'n storievertelling spel). en Eer aan Rome.


No comments:

Post a Comment